Els Bombers de la Generalitat han buscat al llarg de tota la nit un home que s'havia perdut a la zona compresa entre els termes de Sant Pau de Segúries (El Ripollès) i la Vall de Bianya. A les vuit i vint del vespre es va iniciar la recerca d'aquesta persona, un veí de la Vall de Bianya d'uns 60 anys, amb la presència de fins a vuit dotacions terrestres.
Al llarg de la nit els bombers han pogut mantenir cert contacte amb la persona perduda gràcies al telèfon mòbil. Tanmateix no l'han aconseguit localitzar i a primera hora del matí s'ha activat un helicòpter. Quan mancaven deu minuts per les nou del matí la persona perduda ha pogut arribar pel seu propi peu al Càmping de la Vall de Bianya des d'on s'ha avisat als serveis d'emergència que malgrat passar la nit a la intempèrie es trobava amb perfectes condicions de salut.
Rescaten un veí de Bianya que s'havia perdut al Ripollès
Els Bombers l'han estat cercant durant tota la nit
ARA A PORTADA
Publicat el
24 d’octubre de 2010 a
les 21:12
Et pot interessar
-
Societat Olot desempadrona 1.300 persones en un any per frau: fins a vuit persones en un mateix domicili
-
Societat Restriccions a la circulació motoritzada a l'Alta Garrotxa per reduir el risc d’incendis durant l’estiu
-
Societat
Olot incrementa les sancions per beure alcohol al carrer
-
Societat
El zelador d'Olot canvia de sexe 16 anys després d'entrar a presó
-
Societat
La variant d'Olot i les Preses tindrà 11 quilòmetres i costarà 471,6 milions d'euros
-
Societat
L'hospital d'Olot incorpora el gas del riure en els parts per alleugerir el dolor
