Una segona persona que havia donat positiu per coronavirus ha mort a la residència Montsacopa a mitjan d'aquesta setmana. La primera víctima del brot va produir-se dilluns, mentre que la segona defunció hauria tingut lloc dimecres a la tarda, segons fonts properes. Ambdues víctimes eren d'edat avançada.
El brot a la residència Montsacopa va detectar-se el passat 2 de setembre. L'Ajuntament d'Olot va informar aquesta setmana que hi havia afectats 15 usuaris i 6 treballadors: un total de 21 persones. Tots els usuaris que han donat positiu han estat traslladats a l'espai de la residència que s’ha habilitat per poder realitzar de forma correcta l'aïllament. El Departament de Salut realitza un seguiment de cada cas, una vegada realitzades les proves de Covid-19 a tots els residents i personal de la residència.
Segon mort per coronavirus en el brot de la residència Montsacopa
La Covid-19 ha provocat dues víctimes mortals i un total de 21 positius al centre
ARA A PORTADA
-
Les claus de la longevitat de Maria Branyas: un estudi científic revela els secrets de la supercentenària Redacció
-
La supercentenària Maria Branyas: un cas d'estudi científic que revela el secret de la longevitat Redacció
-
-
L’eix gironí, el Pla de Lleida i les comarques de muntanya lideren el creixement català amb un 4,5% Pep Martí i Vallverdú
-
Publicat el 11 de setembre de 2020 a les 20:12
Actualitzat el 11 de setembre de 2020 a les 20:26
Et pot interessar
-
Societat
Olot serà la Ciutat Europea de l’Esport 2026
-
Societat
Comença el nou curs escolar a Olot
-
Societat
Olot reduirà la intensitat de la música, els llums i les atraccions per les Festes del Tura
-
Societat
Olot impulsa una campanya per reforçar l’ús social del català
-
Societat
Dispositiu especial de seguretat per a les Festes del Tura
-
Societat
Olot rebutja la moció de Salvem les Valls que demanava aturar el projecte de la variant
