Nou tall de trànsit la nit d'aquest dimecres a dijous. Segons informa el Consell Comarcal de la Garrotxa, el tall es produirà de les 23:30 h del dimecres a les 5 h de la matinada del dijous.
Es restringirà el pas en ambdós sentits de la marxa, és a dir que la circulació quedarà completament prohibida en qualsevol direcció. Això obligarà els conductors que vulguin utilitzar la via, buscar carreteres secundàries com els túnels de Capsacosta o bé la carretera de Rupit.
El tall d'aquest dimecres es produeix, novament, per la lectura de convergències del túnel de la Codina, un túnel que forma part de l'entramat de Bracons i que, tal com va avançar NacioGarrotxa, pateix moviments estructurals.
Tall de trànsit aquest dimecres a Bracons
Hi haurà restriccions per tasques de manteniment dels túnels
ARA A PORTADA
-
Les claus de la longevitat de Maria Branyas: un estudi científic revela els secrets de la supercentenària Redacció
-
La supercentenària Maria Branyas: un cas d'estudi científic que revela el secret de la longevitat Redacció
-
L’eix gironí, el Pla de Lleida i les comarques de muntanya lideren el creixement català amb un 4,5% Pep Martí i Vallverdú
-
-
Publicat el 19 de setembre de 2022 a les 16:42
Actualitzat el 19 de setembre de 2022 a les 16:45
Et pot interessar
-
Societat Olot serà la Ciutat Europea de l’Esport 2026
-
Societat Comença el nou curs escolar a Olot
-
Societat Olot reduirà la intensitat de la música, els llums i les atraccions per les Festes del Tura
-
Societat Olot impulsa una campanya per reforçar l’ús social del català
-
Societat Dispositiu especial de seguretat per a les Festes del Tura
-
Societat Olot rebutja la moció de Salvem les Valls que demanava aturar el projecte de la variant