Les tasques de manteniment que es duran a terme a partir d’avui a l’eix de Bracons (C-37) comportaran restriccions de trànsit en tot el tram entre Torelló i la Vall d’en Bas. Els treballs requeriran el tancament d’aquest tram durant les nits, des d’avui, 5 d’agost, i fins dijous vinent, 8 d’agost; en concret, entre les nou del vespre i les set del matí.
Aquestes afectacions se senyalitzaran convenientment, mitjançant cartells i panells lluminosos a la C-37 i als seus accessos, tot informant als usuaris de les restriccions i dels recorreguts alternatius. Els itineraris alternatius a l’eix de Bracons són: la C-17 fins a Ripoll i l’N-260; la C-25 fins a Santa Coloma de Farners i la C-63; la BV-5224 i GI-5273 pel coll de Bracons (no recomanada per als vehicles de gran tonatge); i la C-153 per Rupit.
Tanquen Bracons tres nits
La C-37 entre Torelló i la Vall d’en Bas romandrà tancada fins dijous
ARA A PORTADA
Publicat el
05 d’agost de 2013 a
les 16:24
Et pot interessar
-
Societat Olot desempadrona 1.300 persones en un any per frau: fins a vuit persones en un mateix domicili
-
Societat Restriccions a la circulació motoritzada a l'Alta Garrotxa per reduir el risc d’incendis durant l’estiu
-
Societat
Olot incrementa les sancions per beure alcohol al carrer
-
Societat
El zelador d'Olot canvia de sexe 16 anys després d'entrar a presó
-
Societat
La variant d'Olot i les Preses tindrà 11 quilòmetres i costarà 471,6 milions d'euros
-
Societat
L'hospital d'Olot incorpora el gas del riure en els parts per alleugerir el dolor
