Un acusat s'enfronta a 14 anys de presó per violar una menor l'any 2018 a Olot. El fiscal sosté que l'home, que aleshores tenia 25 anys, va perpetrar els fets durant les vacances de Setmana Santa quan va allotjar-se a casa d'una tia on hi havia la víctima.
Segons recull la fiscalia, una de les nits l'acusat, aprofitant que la menor de només 14 anys va entrar a l'habitació on dormia, amb "ànim de satisfer els seus desitjos sexuals" i "plenament conscient dels efectes perniciosos i nocius que els actes provocarien en la nena!, la va agafar "fortament pels braços" quan pretenia marxar i la va empènyer contra el sofà. Li va tapar la boca i un cop tombada d'esquenes, se li va posar a sobre i la va penetrar vaginalment. Al cap d'uns tres minuts, la víctima va poder deslliurar-se'n, va marxar corrents de l'habitació i es va refugiar a la del costat.
Segons recull la fiscalia, a conseqüència dels fets, la menor pateix "un elevat malestar emocional" amb una simptomatologia que equival a un "trastorn d'estrès posttraumàtic crònic".
Per tot plegat, l'acusació pública li demana 14 anys de presó per un delicte d'agressió sexual a una menor amb accés carnal, la prohibició d'acostar-se a la víctima a menys de 500 metres i de comunicar-s'hi per qualsevol via i llibertat vigilada durant nou anys i que l'indemnitzi amb 7.000 euros. A més, tenint en compte que l'acusat no té nacionalitat espanyola, sol·licita que un cop hagi complert dues terceres parts de la pena se l'expulsi durant deu anys del país.
La defensa, en canvi, nega els fets i en demana l'absolució. El judici s'havia de fer a l'Audiència de Girona aquest dimecres, però s'ha suspès fins al juny perquè faltava un testimoni clau per a les parts.
Un acusat s'enfronta a 14 anys de presó per violar una menor a Olot
El fiscal sosté que la va immobilitzar i la va penetrar durant una estada a casa d'una familiar
ARA A PORTADA
Publicat el 08 de novembre de 2023 a les 15:16
Et pot interessar
-
Societat Olot reduirà la intensitat de la música, els llums i les atraccions per les Festes del Tura
-
Societat Dispositiu especial de seguretat per a les Festes del Tura
-
Societat Olot rebutja la moció de Salvem les Valls que demanava aturar el projecte de la variant
-
Societat Un grup de manifestants a favor de Palestina obstaculitzen la sortida de La Vuelta a Olot
-
Societat Tot el que has de saber sobre La Vuelta 2025 a Olot: recorregut, aparcament i mobilitat
-
Societat Unió de Pagesos denúncia que la variant de Les Preses i Olot comportarà «una afectació agrària irreparable»