L'accident ha tingut lloc a la carretera C-152 que connecta Olot i les Preses en sentit a la capital de la Garrotxa. Al voltant de les sis de la tarda d'aquest dimarts, un cotxe ha sortit de la carretera i ha caigut al voral. Segons han informat fonts del Servei Català de Trànsit a Nació Garrotxa, no hi ha hagut ferits greus. De fet, el conductor del vehicle ha quedat ferit lleu i ha estat traslladat a l'Hospital d'Olot.
Es desconeixen les causes que han provocat que el cotxe hagi quedat penjant en el canal que hi ha al costat de la carretera a l'alçada del supermercat Caprabo.
Fins al lloc dels fets s'hi ha traslladat una unitat del SEM, un equip de Bombers i agents dels Mossos. L'accident ha provocat retencions en un moment d'hora punta en una de les principals artèries viàries de la comarca.
Un ferit lleu en un accident a la carretera de les Preses
Els fets han passat aquest dimarts a la tarda i només hi ha hagut un cotxe implicat
ARA A PORTADA
Publicat el 07 de juny de 2022 a les 17:08
Et pot interessar
-
Societat Olot és l'única capital de comarca gironina que redueix els lloguers
-
Societat Té risc viure entre volcans? Un projecte a la Garrotxa ho aclareix
-
Societat Una oficina itinerant dels Mossos recorrerà cinc pobles de la Garrotxa
-
Societat El Meteocat emet un avís per temps violent a quatre comarques durant la tarda de divendres
-
Societat Prop de 120 persones participen en la reunió amb l’alcalde d'Olot als barris a Les Tries i Sant Miquel
-
Societat Olot preveu que les obres de la variant comencin el 2026