L'empresa va anunciar l'expedient el 5 de gener passat i des de llavors les converses entre els propietaris i el comitè d'empresa s'han trencat. Des d'UGT no es veu amb bons ulls aquesta mesura, no només perquè no hi veuen relació entre l'esfondrament i els treballadors afectats, sinó perquè denuncien que les raons que hi ha al darrere estan relacionades amb la baixada de producció. Segons diuen, cada any l'empresa experimenta una reducció de les comandes durant els mesos d'octubre i novembre i a partir del febrer es torna a reactivar la demanda. Els propietaris volen aprofitar l'esfondrament d'aquest sostre, diuen, per reduir el nombre de treballadors, una decisió que ni el comitè d'empresa ni el sindicat aproven. El pròxim dimecres tenen una cita prèvia amb Inspecció de Treball, durant la qual presentaran un informe que recollirà la seva oposició a l'ERO temporal.
ARA A PORTADA
Publicat el
20 de gener de 2009 a
les 20:52
Et pot interessar
-
Societat Olot desempadrona 1.300 persones en un any per frau: fins a vuit persones en un mateix domicili
-
Societat Restriccions a la circulació motoritzada a l'Alta Garrotxa per reduir el risc d’incendis durant l’estiu
-
Societat
Olot incrementa les sancions per beure alcohol al carrer
-
Societat
El zelador d'Olot canvia de sexe 16 anys després d'entrar a presó
-
Societat
La variant d'Olot i les Preses tindrà 11 quilòmetres i costarà 471,6 milions d'euros
-
Societat
L'hospital d'Olot incorpora el gas del riure en els parts per alleugerir el dolor
