Va començar el seu periple a l'hostal Pujol d'Olot, va passar per l'Hostal Sant Bernat i va continuar a l'Hostal Cal Fuster de Santa Pau. En aquests tres hostals és on s'hi va estar més temps, i va deixar una factura més elevada, que voltava els 500 euros en cada cas. Segons el propietari de Cal Fuster, "no s'estava de res". "Menjava bé, bevia la copa, fumava el puro" afegeix. Les dues darreres nits sense pagar les va passar a l'hostal Vertisol de Les Preses i l'hostal la Perla d'Olot, on va ser detingut pels Mossos d'Esquadra. Ara, i en la primera declaració davant el jutge, l'acusat va assegurar que pagaria totes les factures quan pogués.
En aquesta mateixa declaració, va admetre que havia mentit, però que anteriorment havia treballat en el sector de l'obra pública i ara estava a l'atur. També va dir que estava mirant si li donaven feina a la Garrotxa. És curiós perquè, durant la seva estada als hostals, també havia ofert feina a persones que li deien que estaven a l'atur.
El magistrat va deixar a Llopart en llibertat, i va datar per dimarts el judici ràpid. Mentrestant, l'acusat no s'allotjarà en cap hostal -de pagament o de gorra-. Va afirmar que s'estaria a casa d'uns familiars, a Malgrat de Mar.
|Un dels establiments, el Sant Bernat d'Olot, on s'hi va estar més dies.|
