Els Bombers aturen una fuita de gas al dipòsit de Sant Esteve d'en Bas

Successos

Els fets van tenir lloc aquest diumenge al vespre

Publicat el 20 de maig de 2024 a les 09:47
Actualitzat el 20 de maig de 2024 a les 09:52

Els Bombers van aturar aquest diumenge una fuita de gas al dipòsit de Sant Esteve d'en Bas. Els fets van passar cap a les 20 h de la tarda. Els serveis d'emergències van rebre l'avís que se sentia una forta olor de gas a la zona del camp de futbol del poble.

Els bombers van anar fins al lloc dels fets i van localitzar la fuita al dipòsit general del poble situat a la via pública. Van acordonar la zona per seguretat sense necessitat de desallotjar ningú. El cap de poca estona, es va aconseguir tancar la fuita que estava dins una caseta i es va comprovar que no hi havia cap acumulació de gas i la zona era segura. En total, hi van acutar cinc dotacions de Bombers.

Escull Garrotxa com la teva font preferida de Google