Detenen un home per fer tocaments a una noia a les Festes del Tura d'Olot

Els fets han passat durant la primera nit de la festa major d'aquest divendres

  • Imatge del Firal aquest divendres durant la primera nit de festa major a Olot -
Publicat el 07 de setembre de 2024 a les 15:27

Un home de 30 anys ha estat detingut per la Policia Local d'Olot aquest dissabte per haver fet tocaments a una noia durant la primera nit de festa de les Festes del Tura. Els fets han passat aquesta matinada de divendres a dissabte a la zona de concerts del Firal.

Al voltant de les quatre de la matinada, la noia estava amb un grup d'amigues quan l'agressor se li ha costat, li ha fet tocaments i ha marxat. La jove, major d'edat, ha pogut agafar imatges del noi i, pocs minuts després, ha comunicat els fets a un policia local que estava a la zona.

Amb la informació facilitada per la jove, la Policia Local d'Olot ha identificat l'agressor, l'ha detingut aquest mateix matí i s'han obert les diligències judicials corresponents.