
Els lectors de Nació Digital que vulguin assistir als principals concerts del Festival Acústica de Figueres (Alt Empordà) tenen l'oportunitat de fer-ho gratuïtament. Des d'avui i fins el divendres 16 d'agost a les 12 del migdia, poden participar al sorteig de cinc entrades dobles pel concert d'Andrea Motis (29 d'agost), quatre entrades dobles pel concert de Manel (30 d'agost) i quatre entrades dobles pel concert de Paco Ibáñez (31 d'agost):
[formulariauto]23[/formulariauto]
Normes del concurs:
- Per participar al sorteig de cinc entrades doble pel concerts d'Andrea Motis (29 d'agost), quatre entrades dobles pel concert de Manel (30 d'agost) i quatre entrades dobles pel concert de Paco Ibáñez (31 d'agost) cal identificar-se amb nom, cognoms, mòbil de contacte i correu electrònic.
- El termini per participar al sorteig es tancarà el divendres 16 d'agost a les 12 del migdia. El dilluns 19 d'agost es procedirà a fer-ne el sorteig.
- Un cop fet el sorteig, Nació Digital contactarà per telèfon amb els guanyadors, a qui es demanarà el seu DNI. Si no responen a la trucada, automàticament es passarà al següent de la llista.
- El nom dels guanyadors definitius es farà públic el dilluns 19 d'agost a les 16h.
- Per qualsevol dubte, es pot contactar amb la redacció mitjançant el correu sortejos@naciodigital.cat .
- Mitjançant la participació al sorteig, el lector s'inscriurà també al butlletí diari de Nació Digital . En compliment de la llei vigent, podrà desapuntar-se'n sempre que ho desitgi.