L’objectiu de la participació del GCB va ser donar a conèixer la província de Girona com a destinació de congressos, reunions i incentius dins del mercat alemany
Al workshop i varen participar, a més de Girona, altres ciutats amb un marcat caràcter turístic, com Barcelona, Bilbao, Gijón, Gran Canària, Lanzarote, Madrid, Màlaga, Sitges, Tarragona, Tenerife, Toledo, Valencia o Palma.
Els compradors, convidats expressament per les entitats organitzadores van ser 29 agències organitzadores d’esdeveniments, que van voler ser presents a la trobada amb la finalitat de conèixer diferents ciutats espanyoles amb recursos per acollir la celebració de futures jornades, incentius o reunions d’empreses d’alguns dels seus clients.
El workshop va tenir una durada d’una hora i mitja en la qual els compradors escollien amb quina destinació volien entrevistar-se en aquell mateix instant per tal d’estudiar la seva oferta i amb posterioritat poder-la presentar als seus clients. Girona va ser escollida per 9 agències i el GCB es va reunir amb totes elles, els va informar de tot el ventall de possibilitats que ofereixen les nostres comarques i els va lliurar la guia d’empreses per organitzar esdeveniments on hi ha representació de més de 100 empreses que engloben l’oferta de turisme de reunions a la província de Girona.
Com a novetat, al finalitzar el workshop es va realitzar un sorteig de productes i obsequis de cada una de les ciutats participants. Els regals gironins van ser dos abonaments d’hotel.