El Taga continua ben nevat. Foto: Josep Maria CostaEl desembre ha començat amb el paisatge pirinenc ben blanc. La innivació afecta no només els cims més alts de la serralada sinó també bona part de les muntanyes prepirinenques com el Taga, serra Cavallera i la serra de Montgrony, en el cas del Ripollès. Un fet que mostra clarament la imatge via satèl·lit i que contrasta amb un mes enrere quan les temperatures tan altes havien fet impossible les enfarinades a les cotes més altes.
Després d'una nova nevada aquest cap de setmana al Ripollès, els propers dies estaran marcats per l'estabilitat. L'ambient anticiclònic –tot i els núvols d'aquest dilluns- afavorirà la inversió tèrmica.
En poc més de 30 dies el paisatge del Pirineu ha canviat significativament. (Imatge Satèl·lit Terra). #meteocat pic.twitter.com/fqFTtgfMtr
— Meteocat. gencat (@meteocat) December 1, 2013
