La Policia Municipal de Girona va detenir dimecres passat, dia 20 d’agost, dos menors de 16 i 17 anys d’edat, amb domicili a la ciutat, per resistència, desobediència i amenaces als agents de l’autoritat.
Els fets van passar als voltants de dos quarts d’una del migdia, quan els agents de servei de la Unitat de Relacions amb la Comunitat de la Policia Municipal van observar uns joves que portaven dos gossos de raça perillosa deslligats i sense morrió. Els dos gossos, de raça American Staffordshire Terrier, estan considerants com a perillosos. Segons l'Ordenança Municipal de Tinença d'animals, queda prohibit que aquests animals vagin deslligats i conduits per menors, els quals en aquest cas, a més, no portaven la corresponent llicència.
Tenint en compte tots els incompliments assenyalats, els agents van identificar i denunciar els joves. Davant el requeriment de la policia, els menors es van negar a mostrar la documentació dels gossos, van increpar i amenaçar els agents i van fugir corrent. Els agents municipals els van interceptar i detenir pels delictes de resistència, desobediència i amenaces a l'autoritat. Després d’això, els gossos es van portar a la gossera municipal, a l’espera que es puguin acreditar les condicions sanitàries i documentals dels animals.
Detenen dos menors gironins per resistència, desobediència i amenaces
Societat
Els joves, que portaven dos gossos de raça perillosa deslligats i sense morrió, es van encarar amb la Policia Municipal
ARA A PORTADA
-
-
Successos Detenen un professor jubilat a Torroella de Montgrí per tocaments a alumnes que feien classe a casa seva Redacció
-
Societat Detonen un projectil d'aviació francès localitzat en una cala del Port de la Selva Redacció
-
Política Denuncien que l'alcaldessa de Cadaqués lloga un apartament turístic «de forma irregular» Redacció
Publicat el
22 d’agost de 2014 a
les 16:22
Et pot interessar
-
Societat
Controlat l'incendi entre Llers i Terrades, a la comarca de l'Alt Empordà
-
Societat Els Bombers descarten controlar l'incendi de les Gavarres «en les pròximes hores»
-
Societat
L'organització rectifica i anul·la la Cantada d’Havaneres de Calella de Palafrugell
-
Societat
Tots els municipis confinats per l'incendi de l'Empordà
-
Societat
Protecció Civil demana evitar els desplaçaments fins al Baix Empordà, el Gironès i el Pla de l'Estany
-
Societat
Què sabem i què no de l'incendi que crema sense control a l'Empordà
