La Policia Municipal de Girona va detenir dimecres passat, dia 20 d’agost, dos menors de 16 i 17 anys d’edat, amb domicili a la ciutat, per resistència, desobediència i amenaces als agents de l’autoritat.
Els fets van passar als voltants de dos quarts d’una del migdia, quan els agents de servei de la Unitat de Relacions amb la Comunitat de la Policia Municipal van observar uns joves que portaven dos gossos de raça perillosa deslligats i sense morrió. Els dos gossos, de raça American Staffordshire Terrier, estan considerants com a perillosos. Segons l'Ordenança Municipal de Tinença d'animals, queda prohibit que aquests animals vagin deslligats i conduits per menors, els quals en aquest cas, a més, no portaven la corresponent llicència.
Tenint en compte tots els incompliments assenyalats, els agents van identificar i denunciar els joves. Davant el requeriment de la policia, els menors es van negar a mostrar la documentació dels gossos, van increpar i amenaçar els agents i van fugir corrent. Els agents municipals els van interceptar i detenir pels delictes de resistència, desobediència i amenaces a l'autoritat. Després d’això, els gossos es van portar a la gossera municipal, a l’espera que es puguin acreditar les condicions sanitàries i documentals dels animals.
Detenen dos menors gironins per resistència, desobediència i amenaces
Els joves, que portaven dos gossos de raça perillosa deslligats i sense morrió, es van encarar amb la Policia Municipal
ARA A PORTADA
Publicat el 22 d’agost de 2014 a les 16:22
Et pot interessar
-
Societat
Un home mor en un xoc frontal entre un camió i un turisme a l'N-II a l'altura del Far d'Empordà
-
Societat
Toca la loteria en un establiment de Porqueres per segon cop en un mes
-
Societat
Mor una dona en un xoc frontal entre un cotxe i una furgoneta a Biure
-
Societat
Nadal 2025 a Girona: totes les activitats a la ciutat
-
Societat
Girona educarà les famílies per reduir les deixalles que generen: seguir les 3R per ser una ciutat sostenible
-
Societat
Girona activarà 133 llits aquest hivern perquè els indigents puguin resguardar-se del fred
