Si l'1-O va ser possible va ser, també, gràcies al fet que milers de ciutadans es van conjurar arreu del país per protegir els seus col·legis electorals. Malgrat les traves de l’Estat i la violència policial, les urnes hi van ser i més de dos milions de persones van poder votar. On éreu? Com vau viure aquesta jornada històrica?
En el primer aniversari del primer d'octubre (1-O) volem reconstruir aquesta vivència col·lectiva a través de les vostres experiències. On éreu? Com ho vau viure? Com us vau sentir? Us animem a explicar-nos-ho, dient el vostre nom i població, en un breu relat de 160 paraules (1.000 caràcters amb espais) i, si ho voleu, una fotografia o vídeo d’aquell dia, a l'adreça publicitat@naciodigital.cat.
Publicarem les vostres històries i, les cinc millors, seran premiades amb un lot de llibres.
Feu clic aquí i explicqueu-nos la vostra història.
 
							
																					
														
								Expliqueu-nos el vostre 1-O: com ho vau viure i com us vau sentir?
Volem que sigueu vosaltres, els lectors, qui reconstruïu i compartiu la vostra experiència en un dia que, sens dubte, va ser històric. Les millors tindran premi
ARA A PORTADA
- 
													
													
															  
- 
													Bales de palla i pintades a les oficines comarcals d'Agricultura per la gestió de la dermatosi Redacció  
- 
													Una manifestació a Sant Hilari demana la dimissió de l'alcalde per la pujada del rebut de l'aigua Redacció  
- 
													
													
															  
- 
													La consellera de Drets Socials visita la residència de Sant Hilari: més d'un milió d'euros invertits Redacció  
Publicat el 26 de setembre de 2018 a les 21:19
																			
								Et pot interessar
- 
												 Societat
												La CUP denuncia que la família de Pilar Rahola té pisos turístics il·legals a Cadaqués Societat
												La CUP denuncia que la família de Pilar Rahola té pisos turístics il·legals a Cadaqués
- 
												 Societat
												La plantilla de neteja de Girona denuncia "tàctiques de pressió" per treballar durant les Fires Societat
												La plantilla de neteja de Girona denuncia "tàctiques de pressió" per treballar durant les Fires
- 
												 Societat
												La Vall de Camprodon protesta contra el projecte de telecabina a Vallter Societat
												La Vall de Camprodon protesta contra el projecte de telecabina a Vallter
- 
												 Societat
												Un ferit greu i dos lleus en una col·lisió frontal entre dos turismes a l'N-II a Fornells de la Selva Societat
												Un ferit greu i dos lleus en una col·lisió frontal entre dos turismes a l'N-II a Fornells de la Selva
- 
												 Societat
												Un taller per a gent gran per evitar estafes virtuals inaugura la Catosfera Societat
												Un taller per a gent gran per evitar estafes virtuals inaugura la Catosfera
- 
												 Societat
												Girona es consolida com la capital digital catalana amb la 18a edició de la Catosfera Societat
												Girona es consolida com la capital digital catalana amb la 18a edició de la Catosfera

 
															 
															 
															 
															 
															