Un nen de 12 anys va caure aquest divendres d'una alçada de deu metres al centre comercial Espai Gironès de Salt. Els fets van passar al voltant de les vuit del vespre quan el petit pujava unes escales i de sobte va caure precipitant-se al buit. Com a conseqüència de la caiguda, va quedar ferit i sagnant per l'oïda.
De seguida es van activar els equips d'emergència i, malgrat que el nen va perdre inicialment la consciència, es va poder recuperar i va arribar despert a l'hospital Josep Trueta de Girona. Un cop allà va ingressar i va ser atès pel personal del centre. El nen ha passat la nit en observació a la unitat d'Urgències de l'hospital i la seva vida no corre perill. S'espera que si evoluciona favorablement rebi l'alta en les hores vinents.
Ingressat un nen de 12 anys a Girona després de caure d'uns deu metres en un centre comercial
Societat
Els fets van passar aquest divendres i el petit, ja fora de perill, ha passat la nit en observació
ARA A PORTADA
-
-
Política Admesa a tràmit la demanda contra la policia infiltrada que mantenia una relació sentimental amb un activista ACN
-
Successos Un ferit crític i un de lleu en l’explosió d’un dipòsit de gas en un hotel de Peralada ACN
-
Societat Deixen en llibertat la propietària de l'agència de viatges de l'Escala detinguda per estafa Natàlia Pinyol / Agències
Publicat el
20 de gener de 2018 a
les 16:09
Actualitzat el
20 de gener de 2018 a les
16:15
Et pot interessar
-
Societat
El 95% dels ciclistes no baixa de la bicicleta al Barri Vell de Girona quan ho hauria de fer
-
Societat
El Trueta posa en marxa una nova unitat de recuperació post anestèsia
-
Societat
Aquest és el municipi de la Costa Brava que canvia de nom
-
Societat
Una jove de 18 anys morta i tres ferits en una sortida de via a Lloret de Mar
-
Societat
Cremen una estelada que onejava a la Torre des Baluard de Cadaqués
-
Societat
Tallades l'R11 i la RG1 entre Figueres i Vilamalla per un atropellament
