A partir de la setmana del 16 al 20 d’agost s’iniciaran les obres d’urbanització de la Frontissa de Santa Eugènia inscrites en el Projecte d‘intervenció integral dels barris de Santa Eugènia i Can Gibert del Pla de Girona.
En una primera fase els treballs afectaran al tram de frontissa comprès entre els carrers Santa Eugènia, Costabona, Manel Viñas i Grauges i Roig i Jalpí. Els treballs s’executaran sense afectar a la circulació de vehicles. L’empresa constructora UTE: Fusté Floret és l’encarregada de portar a terme les obres.
A partir de la setmana del 20 de setembre, s’ampliarà l’àmbit d’actuació al carrer Costabona, en el tram comprès entre els carrers Agudes i Travessia de Santa Eugènia.
Inici de les obres d’urbanització de la Frontissa de Santa Eugènia
questa setmana s'inicia la primera fase de les obres que no afectaran a la circulació de vehicles.
ARA A PORTADA
Publicat el 16 d’agost de 2010 a les 21:01
Et pot interessar
-
Societat Girona inaugura la comissaria compartida de Santa Eugènia que reforçarà la presència policial a tres barris de la ciutat
-
Societat La prova Es-Alert a les comarques gironines rep més de 15.000 respostes a les enquestes
-
Societat Girona penja un retrat de Felip VI a l'Ajuntament fet amb un mosaic de fotos de l'1-O
-
Societat Entra en funcionament la zona de baixes emissions a Girona, però amb restriccions toves
-
Societat Girona aconsegueix esborrar plaques franquistes que encara perviuen en edificis
-
Societat Així funciona la iniciativa contra el malbaratament alimentari en congressos de Lloret de Mar