El passatger d'un turisme ha mort aquest diumenge quan el vehicle on circulava ha sortit de la via al quilòmetre 770 de la N-II a Capmany (l'Alt Empordà), segons ha informat el Servei Català de Trànsit en un comunicat.
El xoc del vehicle, que ha sortit de la carretera per causes que encara s'estan investigant, ha provocat la mort d'un home minuts abans de les 5.18 hores, quan els Mossos d'Esquadra han rebut l'avís. Els altres dos ocupants han resultat ferits greus i han estat traslladats a l'Hospital de Figueres i al Trueta.
Arran de l'accident s'han desplaçat quatre patrulles dels Mossos, quatre dotacions de Bombers de la Generalitat i tres del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM).
Mor el passatger d'un turisme que ha sortit de la via a l'Alt Empordà
Societat
Els altres dos ocupants han resultat ferits greus i han estat traslladats a l'Hospital de Figueres i al Trueta
ARA A PORTADA
Publicat el
30 de setembre de 2018 a
les 22:31
Et pot interessar
-
Societat Girona mou fitxa en habitatge: reclama lloguers indefinits i fre a les compres especulatives
-
Societat
Nou anys del crim de Susqueda: un nou informe concreta el nombre de trets i l'arma utilitzada
-
Societat
Protecció Civil activa l'alerta del pla Ventcat per perill a l'Alt Empordà
-
Societat
Protecció Civil envia un ES-Alert a cinc municipis de l'Empordà
-
Societat
El 95% dels ciclistes no baixa de la bicicleta al Barri Vell de Girona quan ho hauria de fer
-
Societat
El Trueta posa en marxa una nova unitat de recuperació post anestèsia
