El passatger d'un turisme ha mort aquest diumenge quan el vehicle on circulava ha sortit de la via al quilòmetre 770 de la N-II a Capmany (l'Alt Empordà), segons ha informat el Servei Català de Trànsit en un comunicat.
El xoc del vehicle, que ha sortit de la carretera per causes que encara s'estan investigant, ha provocat la mort d'un home minuts abans de les 5.18 hores, quan els Mossos d'Esquadra han rebut l'avís. Els altres dos ocupants han resultat ferits greus i han estat traslladats a l'Hospital de Figueres i al Trueta.
Arran de l'accident s'han desplaçat quatre patrulles dels Mossos, quatre dotacions de Bombers de la Generalitat i tres del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM).
Mor el passatger d'un turisme que ha sortit de la via a l'Alt Empordà
Els altres dos ocupants han resultat ferits greus i han estat traslladats a l'Hospital de Figueres i al Trueta
ARA A PORTADA
Publicat el
30 de setembre de 2018 a
les 22:31
Et pot interessar
-
Societat
Cinc membres de Revolta Pagesa, investigats per les protestes educatives
-
Societat
La investigació del crim de Susqueda no es pot tancar amb l'embassament ple
-
Societat
«Les armes no eduquen, maten!»: concentració contra l'estand de l'exèrcit a l'Expojove de Girona
-
Societat
L'hospital Trueta celebra els 70 anys i mira al nou Campus Salut
-
Societat
Rescaten dos dofins encallats a la platja de Sant Feliu de Guíxols
-
Societat
Un home de 78 anys pateix cremades a la meitat del cos en un incendi a Sant Feliu de Guíxols
