Els treballadors de NacióDigital ens sumem a la vaga general i a l'aturada de país convocada aquest dimecres 8 de novembre, com a acte de protesta per l’aplicació de l’article 155 suprimint l'autogovern de Catalunya, l’empresonament de més mig Govern, a més dels líders de l’Assemblea Nacional Catalana, Jordi Sànchez i el d’Òmnium, Jordi Cuixart.
Des d’aquest dimarts, a les 17.00 i fins dimecres a la mateixa hora, la nostra portada i les xarxes socials es mantindran amb informació mínima. A partir de les 17.00 del 8 de novembre, l’equip al complet i des de totes les edicions territorials, recuperarà el ritme de l’actualitat per explicar la jornada, les mobilitzacions arreu de Catalunya i les concentracions que els convocants organitzaran a la tarda.
Com ja vam fer durant l’aturada de país del 3 d’octubre, els treballadors que ho vulguin podran destinar la part proporcional del sou d’aquest dia al col·lectiu Drets.cat. Es tracta d'una associació d'advocats i juristes que de forma altruista posa tot el seu esforç i professionalitat per defensar les persones a les quals se les està vulnerant els seus drets fonamentals i per assistir jurídicament els processats pel referèndum.
NacióDigital se suma a la vaga general
«Des d’aquest dimarts, a les 17.00 i fins dimecres a la mateixa hora, la nostra portada i les xarxes socials es mantindran amb informació mínima»
ARA A PORTADA
-
ERC critica que Calonge i Sant Antoni cedeixi un espai per fer una jura de bandera espanyola el 12-O Redacció
-
-
-
Girona inaugura la comissaria compartida de Santa Eugènia que reforçarà la presència policial a tres barris de la ciutat Redacció
-
Enxampen un camioner a l'àrea del Gironès de l'AP-7 que portava 350 quilos de cocaïna i haixix Redacció
Publicat el 07 de novembre de 2017 a les 18:06
Actualitzat el 07 de novembre de 2017 a les 18:08
Et pot interessar
-
Societat La prova Es-Alert a les comarques gironines rep més de 15.000 respostes a les enquestes
-
Societat Girona penja un retrat de Felip VI a l'Ajuntament fet amb un mosaic de fotos de l'1-O
-
Societat Entra en funcionament la zona de baixes emissions a Girona, però amb restriccions toves
-
Societat Girona aconsegueix esborrar plaques franquistes que encara perviuen en edificis
-
Societat Així funciona la iniciativa contra el malbaratament alimentari en congressos de Lloret de Mar
-
Societat La Diputació de Girona atorga quasi 3 milions d'euros en ajuts per a habitatge social als ens locals