Els treballadors de NacióDigital ens sumem a la vaga general i a l'aturada de país convocada aquest dimecres 8 de novembre, com a acte de protesta per l’aplicació de l’article 155 suprimint l'autogovern de Catalunya, l’empresonament de més mig Govern, a més dels líders de l’Assemblea Nacional Catalana, Jordi Sànchez i el d’Òmnium, Jordi Cuixart.
Des d’aquest dimarts, a les 17.00 i fins dimecres a la mateixa hora, la nostra portada i les xarxes socials es mantindran amb informació mínima. A partir de les 17.00 del 8 de novembre, l’equip al complet i des de totes les edicions territorials, recuperarà el ritme de l’actualitat per explicar la jornada, les mobilitzacions arreu de Catalunya i les concentracions que els convocants organitzaran a la tarda.
Com ja vam fer durant l’aturada de país del 3 d’octubre, els treballadors que ho vulguin podran destinar la part proporcional del sou d’aquest dia al col·lectiu Drets.cat. Es tracta d'una associació d'advocats i juristes que de forma altruista posa tot el seu esforç i professionalitat per defensar les persones a les quals se les està vulnerant els seus drets fonamentals i per assistir jurídicament els processats pel referèndum.
NacióDigital se suma a la vaga general
«Des d’aquest dimarts, a les 17.00 i fins dimecres a la mateixa hora, la nostra portada i les xarxes socials es mantindran amb informació mínima»
ARA A PORTADA
Publicat el
07 de novembre de 2017 a
les 18:06
Actualitzat el
07 de novembre de 2017 a les
18:08
Et pot interessar
-
Societat
Cinc membres de Revolta Pagesa, investigats per les protestes educatives
-
Societat
La investigació del crim de Susqueda no es pot tancar amb l'embassament ple
-
Societat
«Les armes no eduquen, maten!»: concentració contra l'estand de l'exèrcit a l'Expojove de Girona
-
Societat
L'hospital Trueta celebra els 70 anys i mira al nou Campus Salut
-
Societat
Rescaten dos dofins encallats a la platja de Sant Feliu de Guíxols
-
Societat
Un home de 78 anys pateix cremades a la meitat del cos en un incendi a Sant Feliu de Guíxols
