Les opcions que presenta lÂoferta gironina es poden trobar a la guia en vuit apartats:
El primer està dedicat a donar la benvinguda als nostres possibles clients i a informar-los del recolzament que els ofereix el GCB en la tria de la destinació congressual més adequada a la seva conveniència.
El segon, amb el tÃtol genèric Girona, conté un mapa de les nostres comarques amb indicació de la localització de totes les instalÂlacions i empreses que ofereixen els seus serveis a la guia. A continuació unes pà gines amb informació de la pròpia ciutat i dels esdeveniments més importants que hi tenen lloc: Girona temps de flors, Temporada alta, o el Festival de músiques religioses del món. Tot seguit un repà s de la Girona monumental, en el qual queda ressaltat el nostre llegat jueu, el triangle dalinià i els principals atractius monumentals i paisatgÃstics de les nostres comarques. Enguany en aquest capÃtol es destaquen les localitzacions de Olot, LÂEscala i Lloret de Mar, en virtut dels convenis de colÂlaboració del Girona Convention Bureau amb aquests ajuntaments per aprofundir en la promoció dÂaquestes localitats com a receptores de turisme congressual.
En els sis apartats següents hi ha tota la informació sobre lÂoferta dÂespais per a organitzar congressos i reunions i sobre les empreses membres del GCB, 117 en total, repartides entre centres de congressos, espais singulars, allotjament, gastronomia, serveis complementaris i activitats (11 espais singulars, 5 centres de congressos, 43 allotjaments, 14 restaurants, 25 empreses de serveis complementaris i 9 empreses dÂactivitats) que ofereixen suggeriments atractius i innovadors per tal que els congressistes visitants els gaudeixin durant i/o després de la seva jornada de treball o viatge dÂincentiu.
El Girona Convention Bureau va presentar aquesta publicació a la fira EIBTM de Barcelona, i a Fitur Congressos, la fira especialitzada en congressos i viatges dÂincentiu que va tenir lloc a Madrid els dies 28 i 29 de gener.
Girona Convention Bureau enviarà mes de 1000 exemplars dÂaquesta guia, traduïda a quatre idiomes, a més de 1.000 destinataris de tot el món, entre les que hi figuren, empreses organitzadores de dÂesdeveniments, oficines promotores de congressos, membres del Girona Convention Bureau, oficines espanyoles de turisme a lÂestranger i centres de promoció de Turisme de Catalunya, societats mèdiques, a empreses amb alt volum de facturació a Barcelona i Girona etc.