Aquesta nova connexió a Oslo comptarà amb dues freqüències setmanals i té una previsió de 30.000 passatges anuals. Per celebrar-ho, Ryanair ofereix bitllets a 1 euro. La companyia ha explicat en un comunicat que aquesta nova connexió confirma l'aposta per l'aeroport de Girona. Ryanair ja opera un altre vol a Oslo, a l'aeroport de Torp.
Ryanair tindrà un nou vol a l'aeroport d'Oslo-Rygge
Ryanair ha anunciat la inauguració, a partir del 3 de novembre d'una nova ruta que connectarà els aeroports de Girona i el d'Oslo-Rygge, situat a 60 quilòmetres de la capital noruega. Amb aquesta ruta Ryanair oferirà 59 destinacions des de Girona.
ARA A PORTADA
Publicat el 17 de juliol de 2009 a les 16:42
Et pot interessar
-
Societat Mor un home ofegat a Begur quan feia pesca submarina
-
Societat Les botigues del centre de la Bisbal d'Empordà tancaran a dos quarts de deu per frenar l'incivisme
-
Societat Adequar el solar del nou institut de Salt costarà 300.000 euros a l'Ajuntament
-
Societat SOS Costa Brava denuncia que Santa Cristina d'Aro vol convertir un aparcament i superfície comercial en habitatges
-
Societat Restringeixen l'aigua de l'aixeta als veïns de Bonmatí per la presència d'un compost químic
-
Societat Tornen els contenidors de vidre a Girona i augmenta la recollida de resta i orgànica