El proper diumenge, 18 de setembre, de 10 a 14h, la plaça de Santa Eugènia (coneguda popularment com a “plaça del barco”) acollirà una nova edició dels mercats d’intercanvi a la ciutat de Girona, que concretament serà la sisena que es fa en aquest barri i la vint-i-sisena que se celebra a la ciutat.
Com cada any, la celebració d’aquest mercat forma part de la programació de les activitats de la festa major eugenienca i, per aquest motiu, al voltant de la plaça hi haurà altres activitats, organitzades per l’associació de veïns del barri, que convertiran el mercat en un espai encara més lúdic i festiu. Els actes previstos que es portaran a terme de forma paral•lela són un mercat d’horticultura, un mercat d’artesania, una fira al carrer, un concurs de dibuix infantil i una mostra de puntes de coixí.
Tothom qui vulgui participar en el mercat d’intercanvi pot portar la seva pròpia taula o bé passejar amb un carro o un cabàs amb els objectes per intercanviar. També es pot reservar una taula, durant els dies previs al mercat, trucant a l’Oficina d’Informació i Atenció Ciutadana (OIAC) de l’Ajuntament al telèfon 972 419 010.
Santa Eugènia acollirà una nova edició dels mercats d’intercanvi
Es farà aquest diumenge de 10:00 a 14:00 coincidint amb la festa major del barri
ARA A PORTADA
Publicat el
16 de setembre de 2011 a
les 14:06
Et pot interessar
-
Societat
Compte enrere per a una nova edició de Temps de Flors a Girona
-
Societat
L'Ajuntament convoca una reunió amb empresa i treballadors en plena vaga d'escombraries
-
Societat
Els hostalers de Girona critiquen l'impacte de la vaga indefinida de recollida d'escombraries
-
Societat
Els treballadors de neteja de Girona van a la vaga indefinida i amenacen el Temps de Flors
-
Societat
Torroella de Montgrí es posiciona amb l’institut que va denunciar insults racistes d’Aliança Catalana
-
Societat
L'hospital de Blanes fa les primeres cirurgies de glaucoma mínimament invasives
