Compte enrere per la segona Mostra de Disenyadors Tèxtils, impulsada per l'Associació de Disseny i Nova Creació Tèxtil de Girona. El certamen, que se celebrarà el proper 27 de setembre, vol ser una plataforma perquè els nous dissenyadors donin a conèixer les seves creacions. La fira es desenvoluparà a la plaça dels Jutjats de Girona.
La Fira MODIST constarà bàsicament de dues activitats: un showroom on els dissenyadors presentaran la seva obra a través d'expositors i també una desfilada on els models lluiran algunes de les peces seleccionades.
Segons han fet públic els organitzadors del certamen, la mostra vol oferir un ampli ventall de productes tèxtils, des de roba fins a joguines, creats i confeccionats de manera artesanal. A més, MODIST comptarà amb altres activitats d'oci com tallers infantils i per adults, música en directe i espectacles a l'aire lliure.
L'any passat unes mil persones van passar per la primera edició de la Fira MODIST. L'Associació que l'organitza es va crear amb la voluntat d'agrupar creadors de diferents disciplines dins l'àmbit del tèxtil.
Segona edició de la Fira MODIST, el 27 de setembre
Societat
Els organitzadors volen, un any més, donar a conèixer les creacions dels nous dissenyadors de roba
ARA A PORTADA
-
Política Girona aprova el nou cartipàs amb l'abstenció del PSC i les crítiques de la resta de l'oposició Agència Catalana de Notícies
-
-
Successos Nou evacuats i dos traslladats a l'hospital per una fuita d’amoníac en una empresa de l'Alt Empordà Agència Catalana de Notícies
-
-
Política Reagrupament convergent a Girona: Junts i el PNC aniran plegats a les municipals Oriol March
Publicat el
19 d’agost de 2014 a
les 10:36
Et pot interessar
-
Societat
S'esfondra part del sostre del gimnàs de l'Escola Salvador Dalí de Figueres
-
Societat
Els Mossos denuncien un jove de 19 anys per amenaçar l'alcalde de Platja d'Aro a través de les xarxes
-
Societat
Un mort i dos ferits en un xoc frontal a Viladamat
-
Societat
Sis ferits lleus en l'accident d'un autobús a Blanes
-
Societat
Un home intenta cremar la casa de la seva exparella i el seu fill menor a Tossa de Mar
-
Societat
Torna el servei del bus llançadora gratuït que uneix tot Calonge i Sant Antoni durant l’estiu
