Suspès el transport escolar de divendres al Gironès, Pla de l'Estany i la Selva
Finalment el Govern opta per obrir les escoles malgrat alguns centres han preferit no fer classe
ARA A PORTADA
Publicat el
02 de febrer de 2012 a
les 20:21
El conseller d'Interior, Felip Puig, ha anunciat que demà divendres a les comarques de l'Alt i Baix Empordà, Gironès, Pla d'Estany, La Selva, Maresme, Vallès Oriental i Vallès Occidental, Baix Llobregat, Barcelonès, Bages, Osona i La Segarra no hi haurà transport escolar interurbà. Les poblacions d'aquestes regions són les que es veuran més afectades per la nevada, amb capes que prop de la costa podrien superar els 3 cm i a cotes més altes els 10 cm. La neu i l'intens fred previsiblement formaran plaques de gel a la calçada que complicaran la circulació. Finalment el Govern ha informat que no se suspenen les classes aquest divendres malgrat algunes escoles sí han optat per no fer classe.
Escull Girona com la teva font preferida de Google
Et pot interessar
-
Societat
Prohibit el bany en una platja de la Costa Brava mentre es repara una canonada d'aigües residuals
-
Societat Veïns propers al carrer Emili Grahit impulsen una recollida de signatures per aturar un projecte de sala de concerts
-
Societat
L'aeroport de Girona estrena un vol regular amb Luxemburg
-
Societat
Tres sanitàries s'enfronten a 18 mesos de presó per causar un 96% de discapacitat a un nadó
-
Societat
Controlat un incendi forestal entre Sant Gregori i Girona
-
Societat
En més de la meitat dels accidents greus a l'AP-7 a Girona hi ha implicat un camió
