Com a conseqüència de les obres de millora de ferm que s’efectuaran a la carretera GI-540, al terme municipal de Bescanó, es produiran restriccions de trànsit en aquesta carretera fins al 23 de juny.
Aquestes afectacions consistiran en el tall de la carretera a la circulació en el tram on s’estigui treballant, en la franja horària entre les 8 i les 19 hores. El tall i els desviaments de trànsit estaran convenientment senyalitzats. Cal indicar que es permetrà el pas als vehicles d’emergències i del veïnat.
Talls de trànsit a la GI-540 a Bescanó per obres
La millora del ferm farà que, des de dimecres i fins el proper 23 de juny, es produeixin restriccions de trànsit a la via.
- El detingut, en imatge de la policia espanyola -
- ACN
ARA A PORTADA
Publicat el 08 de juny de 2010 a les 20:34
Et pot interessar
-
Societat
Girona educarà les famílies per reduir les deixalles que generen: seguir les 3R per ser una ciutat sostenible
-
Societat
Girona activarà 133 llits aquest hivern perquè els indigents puguin resguardar-se del fred
-
Societat
Un poble de Catalunya celebra Nadal amb un arbre de 9,5 metres d'alçada fet amb ganxet
-
Societat
SOS Costa Brava alerta de «greus dèficits» en la gestió dels espais protegits del litoral gironí
-
Societat
Girona fa el primer estudi sobre els usos del català a la ciutat
-
Societat
Un incendi crema part de la cuina del restaurant Normal dels germans Roca
