Els dos tallers de protocol i fotografia han completat l'oferta d'un certamen que en l'edició de 2008 ha comptat amb la presència d'un total de 158 expositors.
Un reguitzell d'empreses, principalment de les comarques gironines, que han ofert a les parelles tot allò necessari per a una boda com Déu mana: vestits de núvia i de cerimònia, fotografia, vÃdeo, restauració, animació, serveis financers, viatges de noces, assegurances, llenceria, joieria, perruqueria, maquillatge i un llarg etcètera. 'Principalment, els sectors que més busquen els futurs contraents a l'hora de casar-se són l'hotel-restaurant on es farà el banquet, la fotografia i el vÃdeo', ha assegurat Albar. 'De fet, el mercat dels casaments va evolucionat contÃnuament amb nous serveis i més empreses de cà tering que busquen llocs singulars i especials pels enllaços', ha comentat la directora de Fira de Girona.
'I es veu que la gent vol coses cada vegada més personalitzades', ha puntualitzat Albar. Pel que fa al tipus de públic que ha acudit a Tot Nuvis, la directora del certamen ha assenyalat que principalment provenia de les comarques de Girona, 'ja que el casament tothom el vol fer en el seu entorn', i amb una edat d'allò més variable. 'Des de parelles joves d'uns 27-30 anys fins a matrimonis madurs que volien repetir núpcies', ha explicat Albar. Per la seva banda, les desfilades d'imatge han estat les encarregades de donar un any més 'valor afegit i un toc de glamour' al saló gironÃ. 'Han tingut molt d'èxit, ja que s'han omplert sempre les mil cadires que hi havia a disposició del públic', ha assegurat la directora de Fira de Girona.
'Estan molt ben valorades pels visitants i per la totalitat dels expositors, tant pels que desfilen com els que no', ha continuat Albar. 'Ho comprovem en el fet que la major entrada de gent al recinte coincideix en l'hora prèvia a la celebració de la desfilada. La gent aprofita per fer un volt pel saló i després es dirigeix a la passarel·la', ha finalitzat la directora de Fira de Girona.