Un detingut per disparar-ne un altre a Vidreres

Els fets han tingut lloc aquest dijous al migdia, mentre dos homes estaven discutint.

Publicat el 05 d’agost de 2010 a les 16:34
Els Mossos d'Esquadra han precintat el domicili del detingut, on han trobat el casquet d'un projectil, i han recollit indicis que els serviran per a la investigació Foto: Marina López / ACN

Els Mossos d'Esquadra han detingut un home, la identitat del qual no ha transcendit, per disparar un tret contra un altre amb qui s'estava discutint a Vidreres (Selva). Els fets han tingut lloc pels voltants d'un quart d'una del migdia en un dels carrers de la urbanització Mas Flassià del municipi. Durant la baralla, un dels homes ha tret una arma de foc i ha engegat un tret a l'altre, tot i que no l'ha arribat a tocar. Els Mossos d'Esquadra han aconseguit detenir-lo i estan al lloc dels fets acabant de recollir proves per a la investigació.

Una baralla entre veïns de la urbanització Mas Flassià de Vidreres ha acabat a trets aquest dijous al migdia. Els fets han tingut lloc pels voltants d'un quart d'una, quan dos homes s'han discutit. La picabaralla ha començat al mig del carrer Josep Pla, a l'alçada del número 64.

La discussió ha anat pujant de to i, en un moment de l'enfrontament, un dels homes ha tret una arma de foc i ha engegat un tret a l'altre. El projectil, però, no l'ha arribat a tocar. Un treballador d'una obra propera ha explicat que ha sentit un espetec 'molt fort' i que, en un primer moment, es pensava que es tractava d'un petard.

Poca estona després, però, el carrer s'ha omplert de Mossos d'Esquadra. Els agents han pogut detenir l'agressor, que es troba detingut a la comissaria dels mossos a Santa Coloma de Farners, on li prendran declaració.

Els agents d'investigació han anat fins al domicili del detingut, situat al número 86 del carrer Tramuntana, a tocar del lloc on ha començat la baralla. Els mossos han precintat la casa i han recollit indicis per a la investigació. Al jardí de la casa, aquesta tarda, encara hi havia marcat com a prova el casquet d'un projectil.