Miquel Casals (Girona, 1986) és un dels tretze candidats a rebre el premi al Millor Còmic On-Line per la seva sèrie 20pocos, en el marc de l’Expocomic 2010 que se celebrarà del 9 al 12 de desembre al Pabellón de Cristal de la Casa de Campo de Madrid.
20pocos és un conjunt de tires còmiques que va néixer l’agost de 2007 per ser publicat exclusivament a Internet. La sèrie explica les aventures d’un grup de joves de vint-i-pocs anys i la seva actitud davant la societat a la qual els ha tocat viure, tot plegat amb grans dosis d’humor.
Expocomic és una mostra organitzada per l’Asociación Española de Amigos del Cómic, una entitat sense ànim de lucre formada per amants del novè art.
Un dibuixant gironí nominat al premi de Millor Còmic On-line a Expocomic 2010
Societat
Miquel Casals és un dels tretze candidats, per la seva sèrie 20pocos
ARA A PORTADA
-
-
Economia La producció vitivinícola revifa gràcies a les pluges d'hivern: «Aquest any som optimistes» ACN
-
Societat Detingut un home a la Jonquera cercat per les autoritats franceses per intent d’homicidi Eloi Martí
-
Societat Mor un home atropellat per un camió en baixar del seu cotxe aturat a l'AP-7 Neus Climent / Agències
-
Publicat el
17 de novembre de 2010 a
les 20:38
Et pot interessar
-
Societat
Girona col·locarà noves papereres al centre i intensificarà el buidatge
-
Societat
La pedregada deixa sense llum prop d'una hora Santa Coloma de Farners
-
Societat
S'esfondra part del sostre del gimnàs de l'Escola Salvador Dalí de Figueres
-
Societat
Els Mossos denuncien un jove de 19 anys per amenaçar l'alcalde de Platja d'Aro a través de les xarxes
-
Societat
Un mort i dos ferits en un xoc frontal a Viladamat
-
Societat
Sis ferits lleus en l'accident d'un autobús a Blanes
