El conductor d'un turisme ha mort aquest divendres al matí en un xoc frontal a la C-63 a Anglès (Selva), en sentit Brunyola. Els Mossos d'Esquadra han rebut l'avís cap a tres quarts de deu del matí. Per causes que encara s'estan investigant, un turisme i una furgoneta han col·lidit frontalment.
El conductor de la furgoneta ha resultat ferit greu i ha estat traslladat a l'Hospital Josep Trueta de Girona. Amb aquesta víctima, ja són 59 les persones que han mort en accident de trànsit aquest any a la xarxa viària interurbana de Catalunya. Es tracta de la segona víctima mortal en les darreres 24 hores a Catalunya: l'altra, ha mort de matinada després d'un aparatós accident a Bescanó, al Gironès.
Arran de l'accident, s'han activat cinc dotacions dels Mossos d'Esquadra, quatre dotacions dels Bombers de la Generalitat, que s'han fet càrrec de les tasques d'excarceració, i una ambulància i un helicòpter del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM). La carretera ha quedat tallada en les dues direccions.
Un mort i un ferit greu en un xoc frontal entre un cotxe i una furgoneta a Anglès
És la segona víctima mortal en les últimes 24 hores a les carreteres catalanes
ARA A PORTADA
Publicat el
24 de juliol de 2020 a
les 15:00
Et pot interessar
-
Societat
«Les armes no eduquen, maten!»: concentració contra l'estand de l'exèrcit a l'Expojove de Girona
-
Societat
L'hospital Trueta celebra els 70 anys i mira al nou Campus Salut
-
Societat
Rescaten dos dofins encallats a la platja de Sant Feliu de Guíxols
-
Societat
Un home de 78 anys pateix cremades a la meitat del cos en un incendi a Sant Feliu de Guíxols
-
Societat
SOS Costa Brava i SOS Lloret reclamen la reobertura «immediata» del camí de ronda de Can Juncadella
-
Societat
Alumnes d'una escola de Bordils creen un sistema per aprofitar al màxim els llapis
