La Guàrdia Civil investiga un veí de Girona que es va presentar a l'examen per recuperar el carnet de conduir pilotant un automòbil, segons una nota de premsa que ha difós el cos de seguretat. Els fets han tingut lloc aquest dimarts a Osca.
L'home va arribar fins al lloc on es duien a terme els exàmens i va sol·licitar un ajornament de la prova per motius de salut. Després es va tornar a introduir al cotxe amb la intenció de marxar. Va ser en aquest moment que agents de la Guàrdia Civil el van interceptar i el van identificar. Es tracta d'un home de 58 anys veí de Girona que havia perdut tots els punts del carnet, segons constava al registre del cos policial.
Per tot plegat els agents van decidir immobilitzar el vehicle i traslladar el conductor en qualitat d'investigat a dependències de la Guàrdia Civil, com a presumpte autor d'un delicte contra la seguretat del trànsit
Un veí de Girona es presenta en cotxe a l'examen per recuperar el carnet de conduir
Societat
El conductor havia perdut tots els punts i va anar a Osca a fer la prova de la DGT
ARA A PORTADA
-
Successos Detenen un professor jubilat a Torroella de Montgrí per tocaments a alumnes que feien classe a casa seva Redacció
-
Societat Detonen un projectil d'aviació francès localitzat en una cala del Port de la Selva Redacció
-
Política Denuncien que l'alcaldessa de Cadaqués lloga un apartament turístic «de forma irregular» Redacció
-
-
Publicat el
29 de setembre de 2016 a
les 19:00
Actualitzat el
29 de setembre de 2016 a les
19:01
Et pot interessar
-
Societat
Controlat l'incendi entre Llers i Terrades, a la comarca de l'Alt Empordà
-
Societat Els Bombers descarten controlar l'incendi de les Gavarres «en les pròximes hores»
-
Societat
L'organització rectifica i anul·la la Cantada d’Havaneres de Calella de Palafrugell
-
Societat
Tots els municipis confinats per l'incendi de l'Empordà
-
Societat
Protecció Civil demana evitar els desplaçaments fins al Baix Empordà, el Gironès i el Pla de l'Estany
-
Societat
Què sabem i què no de l'incendi que crema sense control a l'Empordà
