El Consell Comarcal del Vallès Oriental farà, com ja és tradició, una ofrena
institucional per commemorar la Diada Nacional de Catalunya que se celebra avui. L'acte està previst a les 11 hores i es portarà a terme davant del monument existent a la plaça Onze de Setembre de Granollers.
ARA A PORTADA
-
Societat Els Bombers mantenen un dispositiu d'extinció a l'incendi de Sant Quirze Safaja Neus Climent
-
Societat Tanca Can Guerris, la històrica botiga de vetes i fils: «Sant Celoni ens ha estat fidel» Bernat Castanyer Colomer
-
Societat Berta García, una de les millors notes de la selectivitat de 2025: «La universitat t'obre la ment» Bernat Castanyer Colomer
-
-
Política Illa i Junqueras escenifiquen l'acord de pressupostos amb la presentació del Tren Orbital Arnau Urgell i Vidal
Publicat el
11 de setembre de 2006 a
les 10:00
Et pot interessar
-
Política
Crisi interna del PSC a Parets del Vallès: un govern amb minoria i al límit de la moció de censura
-
Política
La Diada de l'11-S a Granollers: ofrena floral i ballada de sardanes
-
Política
Mor Albert Canet, exregidor de CiU a Granollers
-
Política
Dos anys de Mireia Dionisio a l’Ajuntament de Mollet: balanç i reptes
-
Política
Granollers: dos anys més d'hegemonia socialista amb obres en marxa i reptes pendents
-
Política
La Generalitat i Montmeló acorden urbanitzar la segona fase de la llosa de les vies del tren
