[municipalsinformacional2]
Ciutadans ha presentat aquest dilluns les candidatures que presenta la formació al Vallès Oriental i a Osona. L'acte ha comptat amb la presència del president de la formació al Parlament, Carlos Carrizosa.
L'alcaldable de Granollers, Jorge Pavón, ha parlat dels elements centrals que guiaran la campanya i l'acció de govern municipal de les candidatures de Ciutadans, com són "posar el focus en la seguretat, la neteja, política d'habitatge, generació d'ocupació, mobilitat i rebaixa d'impostos".
En aquest sentit, Pavón ha assegurat que el que busca la formació és "defensar les famílies treballadores, a tots aquells que paguen impostos i no reben el que els correspon" perquè, segons creuen, "el progressisme liberal de la formació és cohesionador i busca crear un país de ciutadans lliures i iguals".
A més de Granollers, la formació taronja presentarà candidatures a Canovelles, les Franqueses del Vallès, Lliçà d'Amunt, Lliçà de Vall, Santa Eulàlia de Ronçana, Bigues i Riells del Fai, Mollet del Vallès, Sant Fost de Campsentelles i Manlleu.
Carrizosa, per la seva banda, ha destacat que Ciutadans "està per a oxigenar els Ajuntaments, aprimar l'administració, engreixar el múscul del servei als ciutadans i acabar amb el clientelisme, l'endollisme i l'amiguisme practicat pel PSC i els nacionalistes".
Ciutadans Granollers vol defensar «a tots aquells que paguen impostos i no reben el que els correspon»
Seguretat, neteja, política d'habitatge, generació d'ocupació, mobilitat i rebaixa d'impostos, entre els eixos

- Els alcaldables de Ciutadans, a Granollers. -
- Ciutadans
ARA A PORTADA
Publicat el 09 de maig de 2023 a les 14:49
Actualitzat el 10 de maig de 2023 a les 10:39
Et pot interessar
-
Política La Diada de l'11-S a Granollers: ofrena floral i ballada de sardanes
-
Política Mor Albert Canet, exregidor de CiU a Granollers
-
Política Dos anys de Mireia Dionisio a l’Ajuntament de Mollet: balanç i reptes
-
Política Granollers: dos anys més d'hegemonia socialista amb obres en marxa i reptes pendents
-
Política La Generalitat i Montmeló acorden urbanitzar la segona fase de la llosa de les vies del tren
-
Política Granollers i Sabadell reforcen aliances amb una trobada entre els dos governs