El molletà Josep Torrecillas, situat al número 13 de la llista nacional, serà el candidat d'ICV pel Vallès Oriental. Torrecillas estarà acompanyat per unes altres 10 vallesanes i vallesans a la candidatura ecosocialista. Josep Torrecillas va néixer a Mollet del Vallès l'any 1954, ciutat en la que va ser regidor del PSUC (1979-1987) i d'ICV (1987-2004). Ha estat Conseller comarcal del Vallès Oriental de 1987 a 2004. Va ser Responsable de Formació del PSUC i Director de la revista Treball (1990-1993). Ha estat President Comarcal del Vallès Oriental d'ICV en el període 1987-1992. Actualment és el Responsable de la Sectorial d'Economia i Treball d'ICV i coordinador de la Comissió d'Afers Internacionals de la Federació de Municipis de Catalunya.
Torrecillas va ser ratificat com a candidat per unanimitat a la Comissió Política Comarcal celebrada el passat dia 11 de juliol, després que el mateix Jaume Vernet, com a President Comarcal, l'hagués proposat per a collocar-se com a persona millor situada d'ICV Vallès Oriental a la candidatura de les autonòmiques.
Cal destacar també la presència d'altres 10 membres d'ICV Vallès Oriental a la llista electoral d'ICV, que encapçalarà novament Joan Saura després de ser escollit amb el 98,7% dels vots a favor en el referèndum intern que ha cellebrat ICV.
Entre aquestes persones hi figuren el mateix President Comarcal i regidor granollerí, Jaume Vernet, el responsable d'Organització de la comarca i president d'ICV Montmeló, Jordi Comas, la responsable de Dones amb Iniciativa al Vallès Oriental, Noemí Fernández, el regidor montornesenc i responsable de Finances comarcal, Joan Mondaray, la regidora d'ICV a La Garriga, Patricia Astorga, o el President d'ICV a Cardedeu, Cesc Niubó.
La cap de llista i regidora a Palautordera, Teresa Sabé, el regidor de Bigues i Riells, Jordi Clua, i Francesc Puntí de Llinars, i Alberto López de La Llagosta, també són presents a la proposta ellaborada per ICV.

ARA A PORTADA
Publicat el 24 de juliol de 2006 a les 11:58
Et pot interessar
-
Política La Diada de l'11-S a Granollers: ofrena floral i ballada de sardanes
-
Política Mor Albert Canet, exregidor de CiU a Granollers
-
Política Dos anys de Mireia Dionisio a l’Ajuntament de Mollet: balanç i reptes
-
Política Granollers: dos anys més d'hegemonia socialista amb obres en marxa i reptes pendents
-
Política La Generalitat i Montmeló acorden urbanitzar la segona fase de la llosa de les vies del tren
-
Política Granollers i Sabadell reforcen aliances amb una trobada entre els dos governs