Meritxell Budó torna a guanyar a la Garriga i ERC perd quatre regidors

100% La Garriga passa a ser segona força

Publicat el 29 de maig de 2023 a les 02:08
Actualitzat el 29 de maig de 2023 a les 10:35
[municipals2023_gr]

Meritxell Budó ha tornat a guanyar les eleccions a la Garriga. L'exalcaldessa, després deixar el càrrec per marxar a Govern just abans de la pandèmia, és la gran triomfadora dels comicis amb Junts. Ha obtingut 2.962 vots (un 40,4% del total), que es plasmen en 8 regidors.

En segon lloc queda 100% La Garriga, amb tres representants. Es tracta de l'agrupació nascuda, precisament, de l'escissió de Junts. El que va ser uns mesos alcalde després de la sortida de Budó, Jordi Pubill, estarà al ple juntament amb dos regidors més.

Un dels resultats més destacats, però, és el d'ERC. La que ha estat alcaldessa l'últim mandat, Dolors Castellà, ha passat de mitja dotzena de representants a només dos. De 2.656 vots a 1.013.

 [municipals2023]MUN08088[/municipals2023]