Aqui podeu consultar l'ordre del dia de la sessió ordinària del Ple de l'Ajuntament de Parets del Vallès, que se celebrarà el proper dijous, 22 de setembre, a partir de les 20h.30.
ORDRE DEL DIA
1-Aprovar, si escau, l'esborrany de l'acta de la sessió anterior.
2-Donar compte de la Sentència de la Sala Contenciós administratiu del Tribunal Superior de justícia de Catalunya en el recurs ordinari 599/1999.
3-Donar compte del Decret d'Alcaldia d'ampliació del termini d'informació pública del Pla de millora urbana de l'Eixample.
4-Verificar, si escau, el Text refós de l'expedient de la segona modificació puntual del Pla general d'ordenació urbana.
5-Verificar, si procedeix, el Text refós de l'expedient de la tercera modificació del Pla general d'ordenació relativa a l'alteració de sistemes urbanístics.
6-Acordar, si correspon, l'aprovació inicial de la modificació puntual del Pla general d'ordenació urbana en l'àmbit del Pla director de Gallecs.
7-Aprovar, si escau, el Compte General corresponent a l'any 2004 de l'Ajuntament de Parets del Vallès i el Patronat Municipal d'Ensenyament.
8-Precs i preguntes.
Ple de l'Ajuntament de Parets

Ara a portada
Publicat el 19 de setembre de 2005 a les 18:19
Et pot interessar
-
Política Granollers i Sabadell reforcen aliances amb una trobada entre els dos governs
-
Política ERC, Junts i Primàries presenten una moció perquè Granollers doni suport a La Bressola
-
Política Les alcaldesses de Granollers i Mollet viatgen a Brussel·les per tractar les necessitats del territori
-
Política Llum verda al canvi de comarca d'Aiguafreda: del Vallès Oriental a Osona