Prop de 10.000 vallesans reclamen a la Via Catalana que els deixin votar

  • Un dels trams amb gent del Vallès Oriental -
Publicat el 11 de setembre de 2014 a les 19:23
Un dels autocars de l'ANC que ha sortit de Granollers cap a la Diada de Barcelona. Foto: Siqui Sánchez

El Vallès Oriental ha tornat a viure una multitudinària mobilització aquesta Diada, amb prop de 10.000 persones que s'han traslladat a la Via Catalana de Barcelona. Milers de persones d'arreu del país han omplert la Gran Via i la Diagonal de Barcelona al llarg d'onze quilòmetres, amb un clàm unànime: els catalans volen votar.

La mobilització de l'Onze de Setembre ha consistit en una immensa V entre les places d'Ildefons Cerdà i Pius XII fins a les Glòries seguint els eixos de la Diagonal i la Gran Via . Al llarg d'aquests onze quilòmetres els participants han dibuixat amb les seves samarretes grogues i vermelles una gran senyera de banda a banda de les avingudes.

Les seccions locals de l'Assemblea Nacional Catalana (ANC) així com Òmnium Cultural, les dues entitats que han organitzat la demostració de força sobiranista, han omplert un total de 150 autocars amb unes 8.000 persones del Vallès Oriental, que han començat a sortir el migdia. A banda d'això, centenars de vallesans més han agafat el transport públic per desplaçar-se fins a Barcelona. L'estació de Granollers-Centre ha vist com el seu servei ha estat ampliat expressament.

Molts vallesans també han optat per fer el desplaçament a l'espectacular V de la Diada amb cotxe particular. Malgrat que l'AP-7, C-33 i C-17 estaven molt atapeïts, no hi ha hagut retencions.

Participa en el seguiment de la V: envieu-nos i vídeos

La V s'ha desplegat a Nació Digital a través d'un seguiment minut a minut amb totes les informacions de tots els actes que s'han fet a Catalunya i arreu del món. Per aquest motiu, podeu enviar el material a participacio@naciodigital.cat o 648 030 795 (whatsapp).
 
Tant el correu com el número de telèfon el podeu reenviar i agregar a grups de whatsapp, o a qualsevol persona i assemblea territorial que vulgui col·laborar en aquest seguiment.
 
Demanem que s’informi de la localització de la informació, fotos i vídeos que s’enviïn. Les imatges que envieu apareixeran al mosaic que ha preparat Nació Digital per a la V humana del pròxim Onze de Setembre.

Podeu seguir el minut a minut de NacióDigital a l'especial: la V de la Diada - Via Catalana 2014.
 
Un dels trams amb gent del Vallès Oriental Foto: Maria Diumaró

V a la Diagonal Foto: @gelopezfageda

El tram 62, ple de gent de Granollers i del Vallès Oriental. Foto: Aleix Valls