Fins al 20 d’abril les associacions de comerciants del Congost i de Comerç Ral, de Granollers, organitzen amb la col·laboració de l'Ajuntament la campanya Comerç Ral es vesteix de primavera i Comerç Congost es vesteix de primavera. Les dues associacions han preparat una nova campanya d'imatge comercial per donar la benvinguda a la nova estació i donar color i alegria al barri.
Amb aquesta actuació les associacions han decorat, amb uns 800 vinils, els aparadors dels seus establiments amb flors i elements primaverals. Una acció que promou, també, els valors dels comerç local.
Sota l'eslògan de Jo compro al meu barri... s'han proposat 10 valors del comerç de proximitat: per la qualitat dels seus productes; per proximitat; perquè genera llocs de treball; per mantenir-lo viu; perquè són els nostres veïns; per confiança i tracte personalitzat; per sostenibilitat i responsabilitat; perquè distribueixen la riquesa i no la concentren; perquè dinamitzen l'economia local; perquè compro el que necessito.
70 comerços de Congost i Comerç Ral, en una campanya de promoció de les botigues de barri
Es decoren aparadors amb motius primaverals i es promou els valors del comerç local

- Un dels aparadors decorats per la campanya -
- Ajuntament de Granollers
ARA A PORTADA
Publicat el 02 d’abril de 2021 a les 18:51
Actualitzat el 02 d’abril de 2021 a les 19:02
Et pot interessar
-
Societat El Vallès Oriental, la segona comarca en rebre més migració d'altres zones de Catalunya
-
Societat Renfe ofereix unes 2.900 places de bus durant el tall ferroviari entre Montcada i Reixac i Granollers
-
Societat L’escola Anselm Clavé de Mollet, obligada a tancar
-
Societat Aquests són els noms més habituals al Vallès Oriental
-
Societat Una delegació del Vallès Oriental participa dels actes de l’alliberament de Mauthausen
-
Societat Barnusell: «Ampliar el parc d’habitatge de lloguer assequible a Granollers és una prioritat»