Els Mossos d'Esquadra van detenir, el 10 de gener, un home de 37 anys com a presumpte autor d’un robatori amb força en un restaurant de Vilanova del Vallès.
Pels volts de les 03:45 hores els agents van rebre un avís en el que s’informava que haurien entrat a robar en un restaurant i haurien fugit amb la caixa enregistradora. Ràpidament els mossos van adreçar-se al lloc i, després de la recerca, van localitzar i detenir el presumpte autor.
La Unitat d’Investigació de la comissaria de Granollers atribueix al detingut la presumpta autoria de dos robatoris més, un comès la mateixa nit en una fruiteria del municipi i l’altre comès el 14 de desembre en un local comercial de Montornès.
El dia 12 de gener va passar a disposició judicial davant del Jutjat d’Instrucció en funcions de guàrdia de Granollers qui va decretar el seu ingrés a presó.
A presó per tres robatoris en establiments comercials de Montornès i Vilanova
El detingut va robar en un restaurant, una fruiteria i en un altre establiment
ARA A PORTADA
Publicat el 17 de gener de 2023 a les 12:54
Actualitzat el 17 de gener de 2023 a les 13:04
Et pot interessar
-
Societat L’abril de 2025 tanca amb una intensa davallada de l’atur al Vallès Oriental
-
Societat Granollers rep el reconeixement com a Ciutat de la Ciència i la Innovació
-
Societat L'Hospital de Granollers s'ampliarà amb deu quiròfans nous
-
Societat Bigues i Riells del Fai es prepara per a la campanya de prevenció d'incendis