L'1 de setembre acaba la concessió de l'AP-7 a Abertis, però l'empresa pretén, al·legant a les pèrdues que li ha causat el coronavirus pel descens de trànsit, que el contracte que els permet explotar l'autopista de la costa s'allargui el que hagi durat l'estat d'alarma.
Així ho avança el diari Ara, que recorda que els casos de les concessionàries de peatge no estan entre els contemplats per rebre indemnitzacions del govern central. Les autopistes han perdut molt trànsit però l'Estat no les ha obligat a tancar i, per tant, no les vol compensar. L'empresa pressiona, segons explica el diari, al govern espanyol i als grups parlamentaris al Congrés per mirar d'esmenar els decrets.
[noticiadiari]2/201075[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198469[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/201036[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/200939[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/200785[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/197029[/noticiadiari]
[noticiadiari]2/198064[/noticiadiari]
Abertis al·lega pèrdues pel coronavirus per allargar la concessió de l'AP-7
Les empreses d'autopistes estan excloses de les que tenen dret a compensacions per la pandèmia
ARA A PORTADA
Publicat el 26 d’abril de 2020 a les 23:40
Et pot interessar
-
Societat Un nadó d'un mes, ferit greu amb cremades al cap per l'impacte d'un petard a Palau-Solità i Plegamans
-
Societat El Vallès Oriental, la segona comarca en rebre més migració d'altres zones de Catalunya
-
Societat Renfe ofereix unes 2.900 places de bus durant el tall ferroviari entre Montcada i Reixac i Granollers
-
Societat La millor coca de Sant Joan 2025 de llardons es fa a Granollers
-
Societat L’escola Anselm Clavé de Mollet, obligada a tancar
-
Societat Aquests són els noms més habituals al Vallès Oriental