Acaba el semestre de cursos d'informàtica per a dones a Caldes

Publicat el 26 de juny de 2007 a les 18:31
El curs de comptabilitat domèstica i informació dels drets laborals, en canvi, només va omplir 4 de les 11 places que s'oferien, probablement perquè el contingut no va despertar tan interès i perquè era el curs de més hores de durada. La resta, però, han estat un èxit.
 
Els cursos han estat impartits pel professor Rafael Ruiz, a l'Escola de Formació d'Adults, amb el següent calendari:
 
Comptabilitat domèstica i informació dels drets laborals (40 hores). Horari: dimarts i dijous de 9 a 11 h. Dies: del 23 de gener al 29 de març. Preu: 40€. 
 
Introducció a l'ús de l'ordinador  (12 hores). Horari: dimarts i dijous d'11 a 12.30 h. Dies: del 6 de febrer a l'1 de març de 2007. Preu: 10€.
 
Word (30 hores). Horari: dimarts i dijous de 9.15 a 10.45 h. Dies: del 17 d'abril al 26 de juny. Preu: 30€.
 
Excel (30 hores). Horari: dilluns i divendres de 15.30 a 17.30 h. Dies: del 23 d'abril a l'11 de juny. Preu: 30€.
 
 
Una acció emmarcada en el Pla d'igualtat
Aquesta iniciativa forma part del tipus d'accions que proposa el Pla d'igualtat d'oportunitats entre dones i homes de Caldes de Montbui, aprovat l'any 2006. El Pla estableix que l'Ajuntament crearà mecanismes per acostar a les dones al món laboral i oferirà eines per la millora de la seva preparació professional. Aquests cursos pretenen que el desconeixement de les noves tecnologies deixi de ser un inconvenient a l'hora de buscar un lloc de treball. També ajuden a introduir la tecnologia dins la vida quotidiana, com un recurs necessari d'ençà que els ordinadors s'han convertit en l'alfabet del desenvolupament social.