A partir del pròxim dimarts, 28 de setembre, es tancarà l'entrada principal del Servei d'Urgències de l'Hospital de Granollers per les obres de construcció del nou edifici Polivalent i s'habilitarà un accés provisional.
Tant els usuaris com les ambulàncies hauran d'accedir a l'àrea d'Urgències a través d'una entrada provisional que s'ha habilitat entre l'edifici històric i l'entrada d'hospitalització, actualment en obres. També es tornarà a obrir el vial de circulació, tancat als vehicles a conseqüència de l'esmentada obra.
Aquest circuit provisional estarà en funcionament fins a la finalització de les obres de l'entrada principal de l'Hospital, previst per finals d'any. Preguem als usuaris i usuàries del Servei d'Urgències que disculpin les molèsties que aquests canvis de circuits els pugui ocasionar.
Accés provisional per obres al Servei d'Urgències de l'Hospital de Granollers
Societat
A partir de dimarts que ve
- El punt afectat. -
- Hospital de Granollers
ARA A PORTADA
-
Societat Suspenen els desnonaments del bloc la Moreneta previstos aquest octubre a Sant Celoni Bernat Castanyer Colomer
-
-
Societat Vilamajor suprimirà un carril bici nou de trinca després d'una consulta popular Bernat Castanyer Colomer
-
Societat Troben al mar a Sitges el cos del menor desaparegut a Granollers durant el temporal Natàlia Pinyol
-
Política Cercador: consulta a quina mesa electoral has de votar a les eleccions del 29-N Neus Climent
Publicat el
22 de setembre de 2021 a
les 16:50
Actualitzat el
22 de setembre de 2021 a les
17:12
Et pot interessar
-
Societat
Centenars de persones es bolquen en la recerca del menor desaparegut durant el temporal
-
Societat
Granollers, epicentre d'una tempesta que «no estava prevista»
-
Societat
Aliança entre Veolia, ajuntaments i Creu Roja per impulsar l'ocupació entre població vulnerable
-
Societat
Els Bombers mantenen un dispositiu d'extinció a l'incendi de Sant Quirze Safaja
-
Societat
Berta García, una de les millors notes de la selectivitat de 2025: «La universitat t'obre la ment»
-
Societat
Estabilitzat un incendi en una empresa amb risc químic a Mollet del Vallès que deixa nou ferits
