Sis alcaldes de municipis de Chinandega Norte (Nicaragua) agermanats amb poblacions del Vallès Oriental, faran estada a Parets des de demà fins el 15 d'octubre, després d'haver visitat el País Basc, també col·laboradors amb projectes de cooperació. Entre els convidats, hi haurà Alexander Baquedano, alcalde de San Francisco del Norte, poble agermanat amb Parets del Vallès. L'estada permetrà als alcaldes, el coordinador de l'associació Amunorchi i representants de la ONG INGES, participar del Consell de Solidaritat, visitar la Diputació de Barcelona, el Fons Català de Cooperació, el Consell Comarcal del Vallès Oriental i diversos centres educatius de Parets.
El dia 12 d'octubre està prevista una visita a Gallecs, un dinar de germanor i a les 6 de la tarda, a la plaça de la Vila s'han programat diversos actes, amb la participació d'entitats com ara el Ball de Gitanes, Gegants, Diables i l'escola Elite Dance.
Parets està agermanat des de fa anys amb San Francisco del Norte, però també hi ha altres localitats vallesanes agermanades amb municipis de Nicaragua, com Mollet o Montornès. El març passat una delegació comarcal ja va visitar aquest país, entre els quals hi van fer estada l'alcalde de Parets, Joan Seguer i la regidora Raquel Garcia, a més de membres de l'Associació Solidària amb San Francisco del Norte.

ARA A PORTADA
Publicat el 08 d’octubre de 2005 a les 16:21
Et pot interessar
-
Societat La penúltima fase de la reforma de l’avinguda Sant Esteve de Granollers està a punt d'acabar
-
Societat Els bombers de Granollers fan un minut de silenci per al company mort a l'incendi del Baix Ebre
-
Societat Un accident a la C-33 a l'altura de Mollet del Vallès ha creat retencions de 2 quilòmetres
-
Societat El llançament de pintura a Pilar Rahola acaba amb un judici per «danys» i «antisemitisme»
-
Societat Berta Arcos és la jove que representarà Granollers en la Conferència Internacional de Joves per la Pau
-
Societat Berta García, una de les millors notes de la selectivitat: «És important estudiar però també descansar»