48 nens d'entre 5 i 11 anys de l'Escola Nostra Llar de Sabadell han estat atesos aquest dimecres a la tarda per una fuita de clor que ha tingut lloc en una piscina de la casa de colònies El Pinatar de Gualba. Els serveis d'emergències han tingut coneixement de l'incident cap a les 19.00 h.
En arribar al lloc dels fets els Mossos d'Esquadra han evacuat els nens de la piscina, han precintat la instal·lació i l'han examinada. La principal hipòtesi és que la màquina que introdueix el clor a la piscina s'hauria espatllat i hi hauria hagut una fuita que hauria provocat la intoxicació dels menors que eren a l'aigua. Els primers mossos que han arribat han aturat la fuita. Agents de la Policia Científica s'han desplaçat fins a la casa de colònies i la investigació continua oberta per tal d'esclarir què ha passat.
Tres vehicles dels Bombers de la Generalitat han anat al lloc dels fets i han desactivat la màquina del clor. També han evacuat els nens afectats fins a la sala poliesportiva on han estat atesos pel Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM).
Segons informa el SEM s'han atès 48 nens d'entre 5 i 11 anys a causa de la intoxicació. 2 dels infants es troben en estat menys greu i 20 en estat lleu. Se'ls ha traslladat a l'Hospital Parc Taulí de Sabadell, a l'Hospital de Granollers i a l'Hospital de Mollet. El SEM ha activat 8 Unitats de transport sanitari, 2 d'elles col·lectives.
Alumnes de l'Escola Nostra Llar de Sabadell, atesos per una fuita de clor en una piscina de Gualba
Es tracta de la casa de colònies El Pinatar on hi feien l'estada de colònies del casal d'estiu | Ha afectat 48 nens d'entre 5 i 11 anys, 2 del quals es troben en estat menys greu i 20 en estat lleu
Ara a portada
Publicat el 19 de juliol de 2017 a les 22:36
Actualitzat el 19 de juliol de 2017 a les 22:37
Et pot interessar
-
Societat Quatre llocs curiosos del Vallès Oriental que has de visitar
-
Societat Comença l’última fase de les obres de l’avinguda Sant Esteve de Granollers
-
Societat La Fira Guia’t del Vallès Oriental estrena emplaçament amb rècord d’assistència
-
Societat Les obres de l'R3 es tornen a enrederir per coincidir amb les de l'R4 a Montcada