Durant tres setmanes tindrà lloc a Mollet un cicle de xerrades que organitzen conjuntament l'Ajuntament de Mollet, la Diputació de Barcelona i l'Associació Catalana d'Atenció Precoç (ACAP) adreçades a famílies que estiguin esperant un fill i a pares amb infants infants de 0 a 3 anys. Aprenem a fer de pares és el títol de les xerrades que es desenvoluparan els dijous, 3, 10 i 17 de novembre a l'escola bressol La Xarranca (passeig de Cesc Bas, 3). No cal inscripció prèvia. La majoria de ponents d'aquest programa formen part del grup de treball de primera infància de la Xarxa local de Serveis per a la infància i la adolescència.
L'objectiu del programa és fer reflexionar als pares i a les mares sobre les necessitats dels infants; facilitar la comunicació, la relació afectiva i el desenvolupament en els primers anys de vida de l'infant; així com informar a les famílies dels recursos existents a Mollet i a la comarca en l'àmbit de la petita infància.
ARA A PORTADA
-
Societat Aliança entre Veolia, ajuntaments i Creu Roja per impulsar l'ocupació entre població vulnerable Redacció
-
Cultura El Museu de Cardedeu enforteix el vincle amb el modernisme i presenta estratègia fins a 2030 Redacció
-
-
Societat Tanca Can Guerris, la històrica botiga de vetes i fils: «Sant Celoni ens ha estat fidel» Bernat Castanyer Colomer
-
Societat Berta García, una de les millors notes de la selectivitat de 2025: «La universitat t'obre la ment» Bernat Castanyer Colomer
Publicat el
02 de novembre de 2005 a
les 13:30
Et pot interessar
-
Societat
Els Bombers mantenen un dispositiu d'extinció a l'incendi de Sant Quirze Safaja
-
Societat
Estabilitzat un incendi en una empresa amb risc químic a Mollet del Vallès que deixa nou ferits
-
Societat
S'esfondra part d'un pont de la Garriga afectat per les obres de l'R3
-
Societat
Resolta la fuita en un tren de mercaderies perilloses al Vallès
-
Societat
La Grossa de Cap d'Any deixa dos premis als Vallesos
-
Societat
Renfe i el Govern ampliaran finalment la freqüència dels busos entre la Garriga i Barcelona pel macrotall de l'R3
