El proper dimecres 31 de maig es commemora el Dia Mundial Sense Tabac. Un any més, l'Ajuntament de Mollet, juntament amb la Unitat de Tabaquisme del CAP de Plana Lledó, se suma a la celebració amb diferents accions que tenen l'objectiu d'informar, sensibilitzar, prevenir i ajudar a prendre decisions amb criteri propi respecte del consum de tabac. Les accions estan adreçades a tota la població, amb especial incidència a la joventut, ja que el 32,1 % de la població de més de 18 anys es declara fumadora. L' edat mitja d'inici es troba al voltant dels 13'5 anys.
El mateix dia 31, l'Ajuntament presentarà les accions del Dia Mundial Sense Tabac en el punt d'informació instal·lat a la Plaça de Catalunya. La regidora de Salut Pública, Carme Guarro, i el regidor de Joventut, Dani Novo, atendran els mitjans a les 19 hores.
També el dia 31 de maig a les dues àrees bàsiques (CAP de Plana Lledó i al CAP de Can Pantiquet) hi haurà taules informatives sobre el tabaquisme.
Des de principis del mes de maig ja s'han dut a terme tallers preventius als instituts de la ciutat, en els espais joves també es durà a terme el dia 30 de maig un taller preventiu i s'han col·locat diverses taules informatives.
Taules informatives
Matí
CAP de Plana Lledó
CAP de Can Pantiquet

ARA A PORTADA
Publicat el 29 de maig de 2006 a les 15:35
Et pot interessar
-
Societat Dispositiu especial de trànsit per al Gran Premi de MotoGP a Montmeló
-
Societat Aquests seran els cursos de l'escola d'adults de Cardedeu el 2025-2026
-
Societat Tomben la històrica estació de tren de Parets pel desdoblament de l'R3
-
Societat Festa Major de Granollers: tota la programació
-
Societat Una doctora de l'Hospital de Granollers a una pacient: «Si no em parla en espanyol no l'atendré»
-
Societat Granollers fa el primer pas cap a l'habitatge cooperatiu: «Saber que no et faran fora dona estabilitat i tranquil·litat»