El conseller de Política Territorial i Obres Públiques i portaveu del Govern, Joaquim Nadal; la ministra de Foment, Magdalena Álvarez; i l'alcalde de Granollers, Josep Mayoral, signaran avui dijous, 15 de juny, a les 13.00 hores el conveni per la integració de la travessera urbana de la línia ferroviària Tarragona-Barcelona-França a Granollers. L'acte tindrà lloc a les 13.00 hores a la seu del Ministeri de Foment (P. de la Castellana, 67. Madrid). Prèviament, el conseller de Política Territorial i Obres Públiques, la ministra de Foment i l'alcalde de Sant Feliu de Llobregat, Juan Antonio Vázquez signaran el conveni pel soterrament de la línia ferroviària al seu pas per aquest municipi.
ARA A PORTADA
-
Societat Els Bombers mantenen un dispositiu d'extinció a l'incendi de Sant Quirze Safaja Neus Climent
-
Societat Tanca Can Guerris, la històrica botiga de vetes i fils: «Sant Celoni ens ha estat fidel» Bernat Castanyer Colomer
-
Societat Berta García, una de les millors notes de la selectivitat de 2025: «La universitat t'obre la ment» Bernat Castanyer Colomer
-
-
Política Illa i Junqueras escenifiquen l'acord de pressupostos amb la presentació del Tren Orbital Arnau Urgell i Vidal
Publicat el
15 de juny de 2006 a
les 11:00
Et pot interessar
-
Societat
Estabilitzat un incendi en una empresa amb risc químic a Mollet del Vallès que deixa nou ferits
-
Societat
S'esfondra part d'un pont de la Garriga afectat per les obres de l'R3
-
Societat
Resolta la fuita en un tren de mercaderies perilloses al Vallès
-
Societat
La Grossa de Cap d'Any deixa dos premis als Vallesos
-
Societat
Renfe i el Govern ampliaran finalment la freqüència dels busos entre la Garriga i Barcelona pel macrotall de l'R3
-
Societat
Dispositiu especial de trànsit per al Gran Premi de MotoGP a Montmeló
