Segons les dades recollides a l'Observatori de l'activitat econòmica i el mercat de treball del Vallès Oriental, Granollers, Bigues i Riells i Parets del Vallès són els tres municipis de la comarca que han registrat un major nombre d'insercions laborals durant el mes d'abril. En el cas de Parets, la taxa d'atur s'ha reduït amb la incorporació de 23 persones al món laboral i la desocupació es fixa en un 6,85% de la població activa.
A la comarca del Vallès Oriental hi ha 11.015 persones en situació d'atur de les 167.630 registrades com a població activa. L'índex més alt es registra a la Llagosta, amb un 8,72% i el més baix a Granera, amb un 0%.
L'atur ha disminuït en tots els sectors econòmics. Segons les dades del mes d'abril de 2005, el Vallès Oriental ha registrat 1220 desocupats menors de 25 anys (665 homes/555 dones) i 9795 majors de 25 anys ( 3807 homes/5988 dones).
Com a acció concreta per contribuir a la disminució de la taxa d'atur al municipi, l'Ajuntament de Parets posa a disposició dels ciutadans el Servei Local d'Ocupació (SLOP) que disposa d'ofertes laborals d'empreses de Parets i de l'entorn. Des de l'SLOP es dóna assessorament personalitzat per a la recerca de feina.
ARA A PORTADA
-
-
Societat Aliança entre Veolia, ajuntaments i Creu Roja per impulsar l'ocupació entre població vulnerable Redacció
-
Cultura El Museu de Cardedeu enforteix el vincle amb el modernisme i presenta estratègia fins a 2030 Redacció
-
-
Societat Tanca Can Guerris, la històrica botiga de vetes i fils: «Sant Celoni ens ha estat fidel» Bernat Castanyer Colomer
Publicat el
30 de maig de 2005 a
les 17:54
Et pot interessar
-
Societat
Els Bombers mantenen un dispositiu d'extinció a l'incendi de Sant Quirze Safaja
-
Societat
Berta García, una de les millors notes de la selectivitat de 2025: «La universitat t'obre la ment»
-
Societat
Estabilitzat un incendi en una empresa amb risc químic a Mollet del Vallès que deixa nou ferits
-
Societat
S'esfondra part d'un pont de la Garriga afectat per les obres de l'R3
-
Societat
Resolta la fuita en un tren de mercaderies perilloses al Vallès
-
Societat
La Grossa de Cap d'Any deixa dos premis als Vallesos
