Segons reflecteix el darrer butlletí de l'Observatori de l'Activitat Econòmica i el Mercat de Treball, durant el mes de maig l'atur al Vallès Oriental ha disminuït de forma significativa respecte el mes d'abril. En total ha disminuït en 136 persones, i se situa en el 8,04%.
El descens en l'atur de la comarca ha beneficiat la població masculina i no pas la femenina. Aquest mes s'ha registrat un descens de 260 homes aturats. Per contra, hi ha 124 dones més a l'atur respecte al mes d'abril. En total, al Vallès Oriental es registren 13.477 persones en situació d'atur, de les quals 5.354 són homes i 8.123 dones.
Per mercats, el de Granollers és el que ha registrat una disminució més important de l'atur; el Baix Montseny ha disminuït lleugerament l'atur i al Baix Vallès ha augmentat de forma moderada.
El mes de maig ha estat el primer en què s'ha utilitzat el nou Sistema Informàtic dels Serveis Públics d'Ocupació (SISPE), que recull com a aturats col·lectius que fins ara no apareixien a les estadístiques.
ARA A PORTADA
Publicat el 28 de juny de 2005 a les 16:45
Et pot interessar
-
Societat
Renfe i el Govern ampliaran finalment la freqüència dels busos entre la Garriga i Barcelona pel macrotall de l'R3
-
Societat
Dispositiu especial de trànsit per al Gran Premi de MotoGP a Montmeló
-
Societat
Aquests seran els cursos de l'escola d'adults de Cardedeu el 2025-2026
-
Societat
Tomben la històrica estació de tren de Parets pel desdoblament de l'R3
-
Societat
Festa Major de Granollers: tota la programació
-
Societat
Una doctora de l'Hospital de Granollers a una pacient: «Si no em parla en espanyol no l'atendré»
