Héctor Roure i Frank Molina es van proclamar dissabte campions de Catalunya de judo sub-17 de les seves categories. El campionat es va celebrar al Complex Esportiu Municipal el Turó. La sorpresa a la competició la va donar Héctor Roure en menys de 55 quilos. Aquest era el primer any de sub-17 de Roure, que ja va aconseguir el Campionat de Catalunya sub-15 l'any passat i medalla de bronze a l'Estatal. Per la seva part, Frank Molina va complir les expectatives i va proclamar-se campió en menys de 81 quilos. Tots dos participaran d'aquí a unes setmanes al
Campionat d'Espanya que se celebrarà a Gijón. A més de Roure i Molina, el Club de Judo del Gimnàs la Llagosta va aconseguir 3 medalles de bronze. Oscar del Río va ser tercer en pes pesat del Campionat
de Catalunya sub-17. En sub-15, Amadeo Pla, en menys de 55 quilos, i Cristina Morales, en menys de 42 quilos, van fer també podi. L'única decepció va ser la de Samuel Moya en sub-15, que va ser eliminat en primera ronda.

ARA A PORTADA
Publicat el 10 de maig de 2006 a les 11:10
Et pot interessar
-
Societat Dispositiu especial de trànsit per al Gran Premi de MotoGP a Montmeló
-
Societat Aquests seran els cursos de l'escola d'adults de Cardedeu el 2025-2026
-
Societat Tomben la històrica estació de tren de Parets pel desdoblament de l'R3
-
Societat Festa Major de Granollers: tota la programació
-
Societat Una doctora de l'Hospital de Granollers a una pacient: «Si no em parla en espanyol no l'atendré»
-
Societat Granollers fa el primer pas cap a l'habitatge cooperatiu: «Saber que no et faran fora dona estabilitat i tranquil·litat»