Avui dijous, a partir de les 12h., tindrà lloc a l'Escola Can Vila la signatura d'un conveni de col·laboració entre Caixa Manresa i l'AMPA de l'escola. L'entitat financera dota de 3.000 € per a un projecte de jardineria que l'AMPA va presentar a l'obra social de Caixa Manresa. El projecte de jardineria de l'escola Can Vila preveu la creació i dotació d'elements i eines de jardineria pel treball de tallers. La finalitat d'aquest projecte és l'educació ambiental dins de l'escola. Trenta-cinc alumnes es beneficiaran d'aquest projecte que té com a objectiu que els alumnes adquireixin coneixements del medi ambient.
En aquest acte estaran presents l'alcalde de Mollet, Josep Monràs, la regidora d'Educació, Alícia Domínguez, el president de l'AMPA de l'escola Can Vila, Jordi Carrasco, el director de l'escola, Antonio López i representants de Caixa Manresa.

ARA A PORTADA
Publicat el 06 d’octubre de 2005 a les 10:18
Et pot interessar
-
Societat Dispositiu especial de trànsit per al Gran Premi de MotoGP a Montmeló
-
Societat Aquests seran els cursos de l'escola d'adults de Cardedeu el 2025-2026
-
Societat Tomben la històrica estació de tren de Parets pel desdoblament de l'R3
-
Societat Festa Major de Granollers: tota la programació
-
Societat Una doctora de l'Hospital de Granollers a una pacient: «Si no em parla en espanyol no l'atendré»
-
Societat Granollers fa el primer pas cap a l'habitatge cooperatiu: «Saber que no et faran fora dona estabilitat i tranquil·litat»